вторник, 5 января 2016 г.



Тиждень німецької мови
Країнознавчий експрес « Зустріч культур »


Тиждень німецької мови був проведений в НВК «Кіровоградський колегіум» з 09.11.2015 по 14.11.2015 року згідно з річним планом роботи школи та методичного об’єднання вчителів німецької мови. На засіданні МО вчителів німецької мови був складений план проведення заходів та визначені цілі.
Основна ціль – виховання особистості, яка здатна до саморозвитку, самоосвіти, творчого розв’язання проблем, критичного  мислення та підвищення мотивації вивчення мови, збагачення словникового запасу, розвиток навичок іншомовного спілкування.

 Під час проведення предметного тижня  вчителі німецької мови показали демонстраційні уроки, які мали пізнавальне, практичне та виховне значення. Проведення уроків в оригінальній, нетрадиційній формі було направлене не тільки на розвиток основних видів мовної діяльності, а й на формування асоціативного мислення, пам’яті, навичок спілкування в групі, творчої ініціативи учнів.
·        09.11.2015 Урок – екскурсія «Витрачаємо гроші» (9Б клас, вч. Верезубенко Н.В.)
·        13.11.2015 Урок  узагальнення і систематизації знань «Мій товариш» (6Б клас, вч. Сустрєтова В.Л.)
·        13.11.2015 Урок – гра «Пори року та погода» (5 А  клас, вч. Слободян І.В.)
·        14.11.2015 Урок – дискусія «Раніше і сьогодні» (10А клас, вч. Томаченко С.С.)
·        14.11.2015 Урок  - бесіда «Історія і сьогодення» (11Д клас, вч. Гаріна В.В.)
При підготовці та проведенні уроків вчителі використовували комп’ютер, проектор, мультимедійну дошку, аудіо та відео матеріали. Всі вчителі застосовували сучасні технології навчання (метод проектів, тестові технології, драматизація) та широкий спектр наочності.
Творчий характер завдань сприяв кращому запам’ятовуванню та засвоєнню різних граматичних явищ, розширенню лексичного запасу, розвитку монологічного та діалогічного мовлення, а також відкривали великі можливості для індивідуальної роботи учнів.
Вчителі показали свою професійну майстерність у проведені відкритих уроків. Чітко  були продумані етапи уроків з відмінним оснащенням їх наглядними засобами. Ціль та мета поставлені на уроках були виконані повністю. Час розподілений раціонально.
Плануючи свої позакласні заходи вчителі враховували принципи актуальності, зацікавленості та мотивації учнів до позакласної  діяльності. Всі заплановані заходи були націлені на реалізацію цілей та завдань, поставлених вчителями німецької мови:
1) створювати умови, спрямовані на інтелектуальний та емоційний розвиток учнів, розвивати їх творчі здібності;
2) створення нестандартних ситуацій, що стимулюють мовленнєву діяльність, сприяють її активізації;
3) сприйняття естетики мови та використання німецької мови для творчого самовираження.
Учні 9А класу, вчителя Масленко Л.П. підготували презентацію проектних робіт на тему: «Німеччина – країна та люди». Цілю заходу було знайомство з культурою цієї країни. Презентація слайдів, підготовлених учнями, дозволила відчути атмосферу німецьких міст, познайомитися з традиціями німецького народу, подумки відвідати улюблену площу берлінців Александерплатц та покататися на підвісній дорозі в Вупперталі, а ввечері побувати на літературних читаннях в літературній кав’ярні, де учні читали напам’ять твори Й. В. Гете та Г. Гейне  в оригіналі та з власними літературними перекладами до них.
Вчитель Гаріна В.В. підготувала вікторину для учнів 8 класів на тему «Швейцарія країна туризму». Діти відповідали на запитання вікторини, виконували творчі завдання, переглянули та опрацювали відеоролік про курортні місця Швейцарії.
Мозковим штурмом розпочався лексико – граматичний  інтелект – турнір «Загадкова Австрія» в 7 класах під керівництвом вчителів Слободян І.В, та Сустрєтової В.Л.. Турнір складався з інформаційного та контролюючого блоків, де учасники показали хороші знання краєзнавчого матеріалу Австрії.
Вчителі Томаченко С.С. та Верезубенко Н.В. провели позакласний захід серед учнів 7-10 класів на тему «Дитяче Євробачення».
Цілями заходу було:
·        підвищити мотивацію до вивчення німецької мови;
·        об’єднати учнів, виховати в них почуття згуртованості;
·        розширити кругозір учнів та поглибити їх пізнавальний інтерес до країн, мова яких вивчається.
Учням дуже сподобалася ідея цього заходу в форматі «Дитячого Євробачення», тому вони виявили бажання провести цей конкурс в колегіумі. Підготовка була дуже напруженою, тому і конкурсна програма була дуже насиченою.
Учні з запалом приступили до репетицій. Звучали пісні «Дитячого Євробачення» минулих років, а потім учні представляли інформацію про країну та  пісню на німецькій мові.
·        10 Д клас – Савченко Кароліна з піснею „Atemlos
·        7A клас  - Настя Та балова з піснею «Laufen macht uns fit
·        7A клас  - Ірина Богдан з піснею «Kleine Wolke Isabel
·        7A клас  - Валерія Кривенко з піснею «Jambo
·        7A клас  - Діана Романенко з піснею «Die Tanzfläche brennt
·        9 А клас – Соловйова Тетяна та Басецька Олександра «Одна калина»
 Глядачі зустрічали артистів бурхливими оплесками та під час пісень підспівували з місця. На цій веселій ноті і завершився предметний тиждень з німецької мови.
Завдяки підготовці та проведенню предметного тижня ми змогли:
·        підвищити мотивацію до вивчення німецької мови;
·        об’єднати учнів, виховати в них почуття згуртованості;
·        розширити кругозір учнів та поглибити їх пізнавальний інтерес до країн, мова яких вивчається.
Проаналізувавши проведені заходи, зробимо висновки, що систему позакласної роботи необхідно вдосконалювати, поряд із традиційними формами, що дають гарний результат, використовувати й нові, тому що позакласна робота дає необмежені можливості для творчості, як вчителю, так і учням.

Комментариев нет:

Отправить комментарий